لوگو زیر درب

0

لوگو زیر درب خودرو آپشنی متفاوت که برای اولین بار توسط آپشن ارائه شد. پس از استقبال بی نظیر از این محصول بر آن شدیم تا مطابق قبل نمونه های با کیفیت را وارد بازار کنیم در این میان سفارشاتی نیز در رابطه با نمونه های بی کیفیت و ارزانتر از همکاران دریافت کردیم و به این شکل تنوع این محصول باعث سردرگمی خریداران گردید. در این بحث سعی در معرفی انواع مختلف لوگو زیر درب داریم.

درباره محصول: لوگو زیر درب به صورت عمومی زیر درب خودرو قرار می گیرید. به این منظور زیر درب خودرو باید به وسیله مته گرد بر داخل بسته سوراخ شده و دستگاه در محل مربوطه نصب شود. هنگام باز شدن درب لوگو زیر درب روشن شده و لوگوی برند مربوطه را روی زمین نقش می بندد. این نور به وسیله یک مبنع نوری در انتهای دستگاه ایجاد شده و توسط لنز های موجود در بدنه دستگاه تقویت می شود. شدت نور و درخشندگی لوگوی ایجاد شده بر روی زمین به دو عامل: توان خروجی منبع نوری و تعداد لنز های تقویت کننده نور بستگی دارد. ابعاد دستگاه بسته به کیفیت متفاوت می باشد ولی ابعاد لوگوی نقش بسته بر روی زمین اغلب دایره ای به قطر 35 الی 50 سانت است که بسته به ارتفاع درب از زمین تغییر می کند.

توضیحات: همانطور که اشاره شد این محصول دارای کیفیت های متفاوتی می باشد. که آن ها را اینگونه طبقه بندی میکنیم:

بر اساس ابعاد دستگاه: این دستگاه در دو سایز ارائه شده است که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. همانطور که در عکس مشاهده می کنید نمونه سمت راست دارای ابعاد کوچکتر می باشد پس در نتیجه دارای لنز های کوچکتر و پخش نور کمتری می باشد.
Branded-Car-Door-Welcome-Light-LED-Projection-Ghost-Shadow-Light-Laser-Volkswagen-Logo

مشخصات نمونه کوچک:
2015-01-06 02-00-59 ق
این دستگاه مجددا با کیفیت های متفاوتی در بازار موجود می باشد. که البته آپشن فقط اقدام به وارد کردن نمونه با کیفیت کرده است اما متاسفانه عده ای از همکاران منفعت طلب جهت ارائه محصول با قیمت پایین اقدام به وارد کردن نمونه های بی کیفیت کرده اند.
نمونه های مختلف دستگاه سایز کوچک:
1- بدنه فلزی، دارای 6 عدد لنز، منبع نوری SMD، توان خروجی 1 وات >> فقط این نمونه توسط آپشن ارائه می شود
2- بدنه فلزی، دارای 3 عدد لنز، منبع نوری SMD، توان خروجی 1 وات
3- بدنه پلاستیکی، دارای 3 عدد لنز، منبع نوری SMD، توان خروجی 1 وات

مشخصات نمونه بزرگ:
Laser-welcome-led-light
این دستگاه نیز در کیفیت های مختلفی یافت می شود:
1- بدنه فلزی، 6 عدد لنز بزرگ، دارای خنک کننده، منبع نوری CREE POWER LED، توان خروجی 7 وات >> نمونه ارائه شدن توسط آپشن.کام
2- بدنه فلزی، 6 عدد لنز بزرگ، دارای خنک کننده، منبع نوری SMD، توان خروجی 1 وات

همانطور که مشاهده کردید مورد 2 دقیقا منبع نوری مشابه دستگاه های کوچکت دارد و فقط دارای سایز بزرگتر بوده و به لحاظ نوری و کیفیت با نمونه کوچکتر ارائه شده توسط آپشن.کام کاملا برابری می کند. در عکس زیر تفاوت منبع نوری هر دو دستگاه را مشاهده می کنید.
2015-01-06 02-00-35 ق

تفاوت کیفی هر دو محصول در عکس زیر نمایان است

2015-01-06 01-59-45 ق

در عکس بالا در سمت چپ تصویر لوگوی دستگاه ارائه شده توسط آپشن و در عکس سمت راست تصویر لوگوی دستگاه وارد شده توسط سایر همکاران را مشاهده می کنید. عکس سمت چپ مربوط به دستگاه 7 وات می باشد و عکس سمت راست مربوط به دستگاه 1 وات.

لینک سفارش نمونه 1 وات در سایت آپشن:

http://www.apshen.com/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/19-shadow-light.html

لینک سفارش نمونه 7 وات در سایت آپشن:

http://www.apshen.com/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/41-shadow-7w.html

در بخش آموزش ها می توانید آموزش نصب محصول را مشاهده کنید.

آپشن.کام

پاسخ دهید